Zbytgce Kızlar 11+1 deyim. 2 gündür sabahları kalktığımda karın ve bel ağrım oluyor. Sonra geçiyor. Doktor kontrolüm haftaya. Aynı şeyleri yaşayan oldu mu ? Yoksa kontrolü bir hafta erkene çekeyim mi bilemedim.
Poyrazin_annesi Cok normal bendede oldu bebek rahime yerlestıgı için kasık agrıları bel agrıları oluyo dedı doktr