Canannakdeniz Edakrtl25 26.haftamdayım şuan hızla büyüdükleri icin bence normal merak etme ara ara bendede oluyor 🥰🙏
Ays0 Doktorun belirttiği bir risk yoksa hamileliğin her dönemi kasık ağrısı yaşamak normaldir çünkü rahim küçücük bir yapıyken, içi dolu ve git gide büyüyen ağırlık taşıyan bir yapıya dönüyor