Hiraumut emineisk28 Ben 5 aylıkken hissettim yani 20. Haftada. Çok güzel bir duygu. RABBİM herkese yaşatsin İNŞAALLAH.
2prens-annesi41 Ben 20+5 deyim hala çok net değil hareketleri sadece pıt pıt şeklinde 🤗 doktorum bir kaç haftaya net hissedersin dahada sert olucak hareketleri dedi bakalım heyecanla bekliyoruz 🥰
mom8327 Ben 19dayım 2 gün önce eşimle hissedebilmek için elimizi koyduk bekledik bir iki bişey duyduk ama çok emin değilim merak ediyorum bende ne zaman bebekten olduğuna dair emin olurum 😂
mor_menekse1 teletabi ya hadı hayırlısı inşAllah bizim de kontrol iki hafta snra. Bklm ozmn gösterecek mi minoşlarım :)
Belizmoms emineisk28 ben 11. Haftada karnımın için gıdıklanıyor gibi hissediyordum. Kızım çok hareketli 13. Haftada net hissetmeye başladım 🥰 şuan 22+5 kızım maşallah hiç yerinde durmuyor 🥰 muz çok tüketiyorum her doktora gittiğimde 2 tane yiyorum kızım hep uyanık oluyor .
mor_menekse1 emineisk28 kac haftalıksın 🥰 bn 15+1 olduk heycanla 16, 20 haftalrını beklyorum hissetmek için :)
teletabi mor_menekse1 insan bi heyecan yapıyor vakit geçmiyor dimi🙈🥰 oğlumda da böyleydim uyku uyuyamamıştım. 😇sağlıklı olsunlarda ha erkek ha kız hepsi nimet elhamdulillah 🤗🤲🏻
Nisan4523 ozgese-s öyle bi şeyler hissediyorum diyorsan o kesinlikle bebeğindir 😃 ben de 16da öyle diyordum. Gaz da olabilir gibi geliyordu. Ama17de emin oldum ❤️
mor_menekse1 teletabi ewt ya benim ilk gebelik hep aklımda 🥰 sağlıklı olsun inşAllah kızım da yok oğlumda nasip hangisi baklm
Msl_ege emineisk28 oğlumda hareketler 16 haftalıkken gözle görülüyordu dışardan . ben baya zayıfım etkisi çok fazla .
Nisan4523 emineisk28 17.haftada net bir şekilde hissetmeye başladım. İçeriden pıt pıt dokunuyor gibiydi. Şimdi 2 gün sonra 22.hafta olacağız. Hareketler biraz daha sertleşti. Artık dışarıdan eşim elini karnıma koyduğunda net bir şekilde hissedebiliyor