Aaa bugün biz de tam 6+2 olduk ☺️ Dün başladı benim de ilk kez hissedilir bulantı. Hala kalp atışını duymadık bile, haftaya ctesi gideceğiz Allahın izniyle. Bana yataktan kalkmadan tuzlu çubuk kraker, beyaz leblebi önerdi doktorum. Ve asla miden boş kalmasın dedi. Az az sık sık ye dedi. :/ siz duydunuz mu kalp atışını 🙏🏻