Basak24 o doktor ben hamileyken bana adet olmam için fitil vermişti test yaptırsak dediğim de daha 2 gün var adetine adet söktürücü bi fitil verdi . Ama işte yakın olduğu için rahatsızlandı mecbur Cumartesi günü bi orası açıktı o yüzden güvenemiyorum bi çok kişi gene öyle olmuş bilmediğim bi şey hakkında zaten ön yargılı olmam canım. Zaten bi daha asla gitmem . Bana hamile kadının ihtiyacı olmayan testler istedi devlet yapmıyormuş. Devlet hastanesindeki çoğu hastanın çocuğunda sorun olması gerekmez o zaman. Bana çok mantıksız geldi canım