Dogum hikayemi paylşmk için toprlnrken 30.09.2021 saat 17:55 de ypmş oldgm norml dogum sonrası bbgm çıkarken gaitasını yutmuş içini yıkadılr bu yüzden yanımıza geç geldi geldiginde hırıltısı vardı bogaznda balgamı var gbi yutkunuyordu fark ettm söyledim ama ilk bbegim diye ve uyuşturdukları için saçmalıyorum diye düşündüler sanırm neyse aynı gece çıkışımz yapıldı eve geldk herşey güzeldi 01.10. Gecesi aniden hapşurma sonrası sarı sümük geldi her iki burnundan sabaha kadar Allah muhafaza bogulmasn diye yan yatrdm sürekli kontrl ettm hatta artk emzirme saatinde kndi kaldırıyordu bni ilk gece bn onu yemesi için uyandırrken kendi saatlerini alışmş bni uyandırıyordu sistemi çözdük diye sevinmiştm sabah yine emmeyi unuttu resmen mama verelm aç klmasn dedm yarım ölçegin hepsini yedi ve yemesyle çkarması bir oldu yine aç kaldı yani bacakları alt değişirken sıcaktı hep fark etmştik acile gittik ateşi var diye kuveze aldılar bir hafta yatış verldi tahlller yapıldı kanında enfeksiyon çkmş degeri düşük 5 dediler sanırım parol tedavisi başlanıp duruma göre antibiyotk vereceklermiş aynı durumu yaşayan var mı bbgm erken çıkar mı acaba