tekmile_34 bende şu an gribim çok fena hemde uyuyamıyorum öksürük burnum tıkalı diş etlerim ağrıyor halsizlik psikolojm bozuldu bu gripten.. yapmadığım şey kalmadı üç gündür. Ihlamur ve kuşburnu çayı içiyorm, sarımsak yutuyorum. Ayağımın altına soğan sardım. Limon kabuklarını zeytinyağıyla soteleyip boğazıma sardım. Ballı limonlu karabiberli sıcak su içiyorm hep. Ve zencefille balı karıştrp yiyorm. Kaynar suya kekik yağı damlatıp buharını soludum. Ayağma yüzüme vicks sürüyorum hep ve burun açıcı sprey kullandm parol aldım sabah akşam ışık duş alıp yorganın altına giryorum. Tarhana çorbası ve şehriye çorbası yaptı annem hep onlardan içtm. Meyve yiyorm bu kadar şeye rağmen henüz hafiflemedi sinirlerm gerildi hapşırdıkça altıma kaçırıyorum hep