123456_ canım kendini üzer sitrese girersen çocuk olması dahada zorlaşır, normal şeyler yaşıyorsun, benim etrafımda 2 yıl sonra, 10 yıl sonra çocuğu olan var, kız kardeşimin de 1 yıl sonra oldu, Rabbim ne zaman dilerse o zaman olacak, kaynananin heralde kendi yarası ya ondan seninde canını yakmak istemiş ama oyuna gelme, hepimiz biliyoruz ki çocuk Allah’ın takdiri herşey Allah’ın takdiri vermezse biz bişey yapamayız imtihandır deyip sabır etmeliyiz, verirse bin şükür, inşallah Rabbim tez zamanda sizede evlat nasib eder ama bu nedenle kendini üzersen psikolojin bozulur canım eşin doğru söylemiş bi kulağından girip diğerinden çıksın, öyle konuşmaları yapan insanlar cahil insanlar bana göre, Allaha kitaba inanan böyle düşünmez, bebeği karnına Allah koyuyor vermiyorsa Bir bildiği var canım herşeyin hayırlısını iste🤲🤲