behrem mac var ama kanuni bakmıyor, ben de geçen gittim sadece ikili-üçlü-dörtlü testleri sorunlu olanlara bakıyoruz dediler devlette gidenler hangi hastaneye gittiklerini yazsalar keşke, özelde hiç o kadar para vermek istemiyorum 💙
HulyaKrg 10 gun once gittim..beni tek basima aldi once kendi bakti detayli bir sekilde hic konusmadan 20 dakika inceledi yardimcisina biseler yazdirdi bilgi verdi..sonra esimi aldi butun bize butun ic organlarini gosterdi tabi hic bise anlamadim ben ..siyah beyazdi hic bi sknti yok dedi boyunu kilosunu haftasini soyledi cok saglikli dedi rapor yazdi kendi doktorumuza gosterdik..
mac behrem evet Devlete gidip bastıranlar bilgi verir inş 🙏 para vermek ıstemıyorum dıyorsunuz saygı duyarım ama durumunuz varsa mutlaka gidin cnkü hepsinden önemli bebek te bir sıkıntı varsa söküyorlar allah korusun bir tanıdığıma kalp proplemi var dediler doğar doğmaz bebek kalp ameliyatına girdi insan merak ediyor benim içim içimi yıyor biranönce gdip göstermek ıçın
eydaNurParldar Detaylı ultrason renkli ultrason değil tabiiki... her devlet hastanesinde Yok ama radyolog önemli detaylı ultrasonda bileğisin önemli bizi korkuttular ama sonrasında tekrar baktırdım bi sıkıntı olmadığını öğrendim çok şükür... tamamen radyolog bilgisizliğinin azizliğine uğradım ben. Yoksa renkli olacak diye bi kaide Yok.
Elifserkan 1prensesannesi doktoruna denk gelmemissin canım bende devlette yaptırdim çok güzel ilgilendi valla 15 dk rahat bakmıştır her yerini inceledi ve tek tek bilgi verdi iyiki özele gidip o kadar para vermemisim
1prensesannesi Elifserkan aynen canım normalde ozel e gidiyorum doktorum herşey yolunda istersen yaptirmayabilirsin dedi bende o zaman devlete gıdım içim de rahat olsun dedim ama 5 dk radyoloji doktoruydu neyseki problem yoktu
1prensesannesi Elifserkan kız bide organlarını inceleme di incelediyse de anlamadım 5dk da neye baktiysa😒
Nsbfn Elifserkan devlete gittim üni hastanesine adam 5 dakika kadar baktı herşey iyi maşallah dedi elime ne rapor ne bişey verdi. İçim rahat etmedi özelde 150 lira verdim dün gittim 20 dakika kadar baktı ama herseyini anlattı çok güzel bir şekilde. Kalbini damarlarını feln renklendirdi. Anlatarak ilerledi hep. Ve 3 sayfa rapor ve cd verdi
Zynppp1 mac ben özelde gittim 500 tl verdim ama parasına deydi kan akışının sesine kadar dinlettirdi tüm organlarını tek tek anlatarak inceledi sonrada resimleri kağıt ve cd olarak teslim etti çok memnun kaldım siyah beyazda değildi renkliydi
Zynppp1 1prensesannesi normalde bu işin uzmanı perinataloglardır radyoloji onun kadar eğitimli değil önermiyolar genelde
1prensesannesi Zynppp1 aynen canım şimdi gayet iyi ve sağlıklı bebeğim 😊 sağlıkla alalım kucaklarimiza ins 🤗
Tosbik Sefaselen canim 2li test icin devlet hastanesine git 10dk bile sürmüyor. Bosuna özele gidip 100tl verme derim bn.
mervehayal gebzede oturuyorum ozelde yaptirdim 250 lira verip hic bisey olmadi kendi bakti bakti durdu bana 2 saniyelik gosterdi ekrani kendine cevirdi bende gorebilecekmiyim diyince gereken yerde goreceksin dedi sikayet ettim bugun gene bakildi ama yine ayni tavirlar ozel diye gidiyoruz aldigimiz hizmete bakin 💩gibi benim kocam o 250 lirayi kazanmak icin 5 gun kopek gbi calisiyor o 5 dakika bakiyo tamam ne bi resim ne bi detay
Sunu mervehayal bende gebzedeyim de haftaya detaylım olacak. Nerde çektirdin söylede bende o hataya düşmiyeyim :)