Aleyna_yrn22 Ben 38+1 oldum karnım iyice aşağıya indi sanki her an doğum yapicak misim gibi bir hisse kapılıyorum sizce normal mi gobeyim eski yerine geldi midemde iyice boşluk oluştu çok aşağı indi sizce 39 da gelir mi yoksa uzar mı
BusraUras Aleyna_yrn22 ona bebişiniz karar verir benim 35te düştü aşağı 39+6da geldi minik kelebeğim ❤️ sancılarınızı ve suyunuzu takip edin.
Ela20 Aleyna_yrn22 ne yorum yapsak havada kalır Allah bilir. Benimde son haftalar kestirmek mümkün değil gelir mi ne zaman gelir