Ya Kızlar ayın 27 sinde acıle gıttım alttan baktı ebe parmak ucu açılman var dedı nstye gırdım sancılarım 80 90 100 dü doktorum da senın boyun tam sınırda sezaryene alırım demıstı hatta ben senı yatırayım takıp ederım fln demıstı ama ben yatmadım eve gerı geldım 29 unda yine acıle gıttım sancılarım vardı ebe yıne alttan baktı açılmam yıne parmak ucu kadarmış.Nst de yine sancım 80 90 100 dü Doktorum da o zaman ben senı sımdı yatırırsam çok beklersın buralarda dedı sız benı sezaryene alırım demıstınız fln dedım normal doğumda sorun olursa alırım , kanaman olursa suyun gelırse o zaman gel dedı en son . Şuan 39+2 yım Adet olacakmışım gıbı agrılarım oluyor oğlum hareket ettıkçe kasıklarım çok acıyor 2 sn ayakta dursam kasıklarımdan bacaklarıma kramplar giriyor ben ne yapıcam böyle ortada ne nişan ne su ne kanama söz konusu degıl agrılarım oluyor ama o esnada da takıp edemıyorum kaç dakıkada olduğunu ne sağıma ne soluma hıc bı sekılde yatamıyorum çok zor uyuyorum hangı tarafıma yatarsam çocuk oraya yığılıp kalıyor taş gıbı oluyor resmen fikirlerinize ihtiyacım var