Doğum yapalı 5 gün olacak normal doğum bebeğimde iyi bir gün sarılıktan hastanede yattık şimdi evdeyiz sütüm var geldi çok şükür emiyor da bebeğim ama göğüs ucu yaraları beni mahvetti çok acı çekiyorum merhem de kullandım ettim ama yine de oldu şu an silikon uç ile emziriyorum yine de biraz hafifletiyor ne yapacağımı şaşırdım 🤦🏻♀️🤦🏻♀️