Cansu-12345 Kızlar 37+2 olduk nefes alırken sırtımda ve belimde bi batma hissi oldu hala devam ediyor varmı böyle olan bu haftalar da normal midir acaba
MelisaMila Cansu-12345 Bu sebepten acile gitmişmişim var. Parol verdiler ordada:)) Kas ağrısı demişlerdi
Momyyy16 Cansu-12345 canim ben daha 3 aylik hamileyim başladı agrilarim doktorum doguma kadar süreceğini soledi belki senin dogum belirtisi olabilir doktoruna danis istersen
Zehra2938 Cansu-12345 canım ben geçen bir kilitlendim nasıl bağırdığımı bilmiyorum çok zor ama zamanla geçti doktorum önerdi hep sıcak havlu koydum çok az hareket etmeye çalıştım ve vicks kullandım rahatlattı biraz Doğumdan sonra nasip olursa fizik doktoruna gideceğim
MelisaMila Cansu-12345 33 haftalığım. Ama bu olay 26-27 gibi başladı. Hatta benim sırtım ve bel dışında göğüs kafesimde de ağrı oluyordu. Kalp krizi sanmıştım