Parla_ Bebişimiz 38+4 te dünyaya geldi. Sancılarım çıkınca bir anda sezeryana alındım yanımda ama hala rüya gibi😍
Kelebekkannesi Ne güzel darısı başımıza sağ Salim 😂🙏🏻🧿 hayırlı olsun Allah analı babalı büyütsün inşallah
Deletedmom72727 Allah analı babalı büyütsün ayağına taş değmesin hep iyilerle karşılaştırsın İnşaAllah 🤲💐 Darısı sağlıkla sıhhatle başımıza 🤲