Cicikus1 41+0 oldum, birkaç saat sonra doktor kontrolüm var, ve şuan yazdığınız tüm belirtileri yaşıyorum. Acaba doğum sancısı mı, gaz mi, bende anlamadım. Yalancı kasılma mı, gerçek kasılma mı bilmiyorum. Allah’ım ne olur gerçek doğum kasılması olsun, ve paşama kavuşayım artık.