Leylayz Busra2013 valla bende normalde de çok bağırsak ile ilgili sorunlar olduğu için tam kestiremiyorum hangisi bebek hareketi diye, umarım hissederim ya🤭
Zehra9616 Busra2013 ben 15 sonundan bu gune kadar hep hissettim 17 deyiz ara araydi suan tipir tipir hic durmuyo 😊
Busra2013 Terazi90 bende bır kac kıpırdama hıbı bısı oluoda bılmıyorum ama mesel gun ıcınde 1 kere hııssedıom onu bıdaha yok bence bagırsak ama korkuyorum cocuhu nıe hıısetmıom dıe
cansu3 Haftamdayim bende birşeyler hissetmiyorum daha ikiz gebelik olduğu için acaba daha mı geç hissederim diye merak ediyorum biran önce kipirtilarini hissetmek istiyorum 🥰
twinsmommmm cansu3 benım de ıkız gebelık 16+5 gecen gun sankı kelebek kanat çırpar gıbı oldu. Ben onların hareketıne yordum ben de cok hıssetmıyorum daha erken herhalde :)
FDK2835 Zehra9616 oy maşallah😇😇🤲 biz de 16+3 üz hâlâ hissetmiyorum. Bugün bir şey hisseder gibi oldum ama uyku rüya haline anlayamadım. 🙈😇