Kizlar ben 40. Haftama girdim geçen kontrole gittim ama her zmaan ki hastane ye değilde başka hastaneye gittim mecbur kaldım herneyse normal de 39+6 günlüktü doktor bebek ufak dedi 37 haftalık gözüküyor ama adet tarihine göre 40 haftalıksin dedi şaşırdım . Normal de her zman ki hastanede haftasına goreydi gelişimi hiç küçük flaan demiyordu yani nasıl oluyor bu anlamadım madem bebek 37 haftalık görünüyor her zmana ki gittiğim yer neden öyle bişey demedi ya da bu doktorda mi bı sorun var anlamadım küçük olsa görünürdü her zmaan ki gittiğim yerde sonuçta hep aynı hastaneye gidiyordum