semranaksu283 kızlar 28+1 oğlum olcak ama acıyor tekmesi hareketleri neden acaba varmı böyle birşey yaşayan sıcradıgım oluyor yani bi anlık harekketten cok acıtıyo
333 semranaksu283 bunu söyleyen çok ben 37 +1 im benim bebeğimde erkek hareketli ama sert değil hareketleri bir defa göğüs kafesim daralmıştı o hareketi canımı yaktı o kadar şuanda da hareketli ama can yakıcı DEĞİL
Egulii semranaksu283 iç karnınız dar demekki raht hissediyorsunuz hareketini. İleride çatlak ve yırtık olusumunuz için erken önlem alın derim
secoz semranaksu283 ben de o haftalarda yaşıyordum hatta eşim ah uh dediğimde ne oluyo yaaa kendi kendine diyodu tabi o anlamıyor tekmeleri ona şaka yapıyorum sanıyordu ☺️ Şimdi 32+3 deyim aynı değişen bişey olmadı hatta sağa sola giderken batıyor iyice
MinikMucizeninAnnesi 26+3 üm bende çok net hissediyorum ve bazı hareketleri benimde çok canımı yakıyor 😳 Benimde bebeğim erkek