@Blge1 kaçıncı haftadasınız? Artık çok gelişti tıp . Korkmayın rahme yapışması biraz riskli . Yukarı çıkmazsa sezeryan oluyor . Kanama riski oluyor o yüzden genelde dinlenme halinde olun . Benim de öyleydi . Doktorum bana çok dikkat ediyoruz artık poşet bile taşımıyoruz kendini yorma ilişki yasak ev işi yapma dedi . Plesenta göç eder yukarı çıkar demişti . Gerçekten de 20. Haftadan sonra yukarı çıkmaya başladı. İnşallah düzelir sizin de .