Gulbaur Merhaba bende 33 haftalik dogum yaptım oğlumu . Şuan ikinciye hamileyim ve 33+2 funlugumt. Şuan herhangit bı erken doğum görünmüyor siz kaç hafta liksiniz? Herhangi bi sorun olursa doktor zaten yönlendirir içini ferah tut bende en başından beri çok korkuyorum erken doğum olur diue ama doktorum hiç korkma dedim ve üstelik oğlumda benim suyum bianda gelmedi sızmış hiç hanerm yok hiç su jalmamis gece bel ağrısıyla gidip acil doğuma alınmıştım yani gitmesem geçer deyip bebeğimi kaybedecektir ck şükür şuan 2.5 yaşında. Gelişiminin prematüre olmasıyla bı alakasi yok cnm her çocuğun gelişimi farklı. Benim oğluma zeka seviyesi ilk okul bir dedi pedegog mesela ama.gel.gor ki benim oğlumda prematür. İçin ferah olsun zamanı gelince konuşur da her şeyi de yapar 🥰