Ozlem2206 evet bende çok heves ettim , çıkmıyor bu iyilermi büyümüyorlar sanki diye diye , göbeğim hiç yoktu ondan mı bilmiyorum ama sanki 10 dan itibaren büyüdü suan 16 yız şimdi şimdi farkediliyor diyebilirim 😅kg almadım diye mızmızlanıyrdm, ikiziz bide