Sultan3455 Merhaba bayanlar 37 haftalık gebeyim genital bölgem de ağrı ve yanma oluyor sebebi nedir sizce
Hmyttt Sultan3455 canım 38im iki aydır var bende.. enfeksiyon olabilir bebek baskı yapıyor olabilir ya da vücudundan dolayı herkeste farklı oluyor hazırlık yapıyor olabilir Doğum için..
Ilkim_05 Sultan3455 canim.doğum belirtileri, çatı agrisi olabilir ben 36+4 üm yatakta dönerken bile ağrımı acirmi dönemiyorum resmenn özellikle sabahlari ilk kalkarken cok canim yanıyor enfeksiyon diyecektim ama yaptirmisssinda
Elifkaratekin Bende aynı durumdayım iki haftadır kasik ağrısı bel ağrısı vajinal bölgede baskı 😔 ve karnım aşağı düştü herkes doğumun yakın diyip duruyor