Kizlar 27+4 oldum şuan ben başından beri miyoklarla gebeyim risk var biraz yatarken sağ sol yaparken sert mi döndüm kalktık blmyrm ama suan genel bir agri var. 25 hafta nst sancim cikti :( yatacaksın dendi 26 da ufak kanama oldu geçti sukur ama ciger geliştirici oldum 2 doz genel de evde yatıyorum hep uzanıyorum oturuyorum ya da akşam üzeri bir eşimle arabayla çıktım geldim ama suan için çok tedirginim erken daha lütfen bana bebeğine siz bebekleriniz hepimize dua edelim 🙏🙏🙏 🤲
Sizce normal mi