zclkkubra Merhaba güzel annelerrr benim bir sorum olucak sezeryan doğumlarda sondayı ilal takmak zorunda mıyız ve uyuşturduktan sonra takmazlar mı ben çok korkuyorum ya
tgbakoc zclkkubra bende çok korkuyorum. Sezaryen düşünüyorum ama bu sonda olayı beni fazlasıyla korkuttu 😢
Kuzusunannesi zclkkubra uyuştuktan sorna takıyolar hiç hissermiyosun ve uyuşukluk geçince çıkarıyorlar ama hissedilmiyor korkulacak bişey yok
Sureyyakaraca zclkkubra Canım ben çok gördüm burda böyle soru ama ben takıldığını bile hissetmedim. Hatta takıldığını bile bilmiyordum. Doktor geldi suyu az içmişsin bol su iç dedi baktı öyle gördüm şok olmuştum hatta 😊 Ameliyathaneye girdim belimden iğne vuruldu hemen uzandım zaten. Demekki o sıra takıldı hiç hissetmedim
zclkkubra tgbakoc uyuşturduktan domra yapanlarda var hiç taktırmayanlarda en iyisi doğum öncesi gidip bunun anlaşmasımı yapmak ve sondayı uyuşturduktan somra takmak aslımda bana bir kete takılmıştı anlık sinek ısırığındna farkı yok ana korkuyorum yine de
zclkkubra Kuzusunannesi herkes farklı nir şey söylüyor bazıları uyuştuktan dpmra takmış bazılar önce bunu önceden belirlemek mümkün değil mi
Kuzusunannesi zclkkubra ama önce takmaları çok saçma zaten uyuşcak yani neden öncesinde takılıyomuş bende öyle olmadı
Petyynut zclkkubra arkadaşım özel hastanede sezaryen oldu önceden doktoruna özellikle rica etmiş ve uyuştuğunda takmışlar çıkarırlarjen de hissetmedim acı dedi
Rabiasaglam Hastaneden hastaneye çok fark var bazıları canlı canlı takarken bazıları narkoz sonrası takıyo fakat korkulacak bişey yok emin ol bana canlı canlı takıldı çok az yanma hissi var oda saniyelik daha sonra hiç hissetmiyosun 😊
Senayyalcin zclkkubra Hissedilmiyor bile ve gerekli birşey ameliyat sonrası idrar oraya birikiyor kendimiz yapamadığımız için
Ada12 zclkkubra genel anestezi olacaksanız uyutmadan takıyor bebeğe fazla narkoz gitmesin diye oyalanmamak adına bana öyle yaptılar ama o heyecanla hiç bişey hissetmiyorsun
Busradzn zclkkubra benımde narkozdan sonra takıldı ben bısey soylemedım ama ikincide tekrar konusacagım bende korkuyorm