Gulll07 UmayGul evet bebeği kaybetme olasılığı yüksekmiş. Beni uyaran kimse olmadı.Eğer geç kalsaydım belkide kaybetmiştim. Neyseki doktorumda hastamedeymiş ameliyattan çıkmış.hemen benide ameliyata aldı. Allaha şükür bize bağışladı
Sey0kan Bebbegin eşi ayrilmis ne demek bu arada rabbim en kisa surede kavusmayi nasip etsn acil sifalar diliyorum
Muhammedimm Gulll07 Rabbim inşallah sağlıklı bir şekilde evinize dönmenizi nasşp eder , bebeğinle beraber inşallah canım bnmm , çok üzüldüm 😞
Mihrican-anne Gulll07 rabbim tez zamanda evladına kavuşmayı nasip etsin canım benim rabbşm şifa versin prensese kimseyi rabbim darda koymasın bu arada da hayırlı uğurlu olsun inşalalh sağlıkla sıhhatle büyütmeni nasip etsin rabbim ❤️🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Kelebekkannesi Gulll07 Allah sana bağışlasın canım kızını 🙏🏻 Bu tarz durumlarda aslında tek doktora tek hastaneye güvenmemek lazım hele ki kanama oluyor ve buna rağmen eve yolluyorlarsa … Allah bağışlasın
offlineanne Gulll07 Allahım yardımcın olsun canım benim inşallah sağsalim sağlıcakla kızını kucağına alırsın hemen git süt sağma makinesi al her gün süt götür yavruna hızlı toparlanır Allahın izniyle🙏💕
imimim Gulll07 bende 31+3de doğum yaptım açılmam vardı dogum başlamıştı hastahaneye gittiğimde. Ben evdeyim ama bebeğim 17 gündür küvezde rabbim korusun bebislerimizi,size de bolca sabir diliyorum zor bir süreç.
Funday35 Gulll07 Rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin canım inşallah tez zamanda bebeğin kendini toplar er kucağına alırsın dualarım seninle 🤲😔
drytcvkarsln Gulll07 onlar çok güçlü oluyor sen merak etme allahım en yakın zamanda kavuştursun sizi inşallah