ebrar6036 Kızlar 8 ekimde yani haftaya cuma randevum var o gün tam 15+0 haftalık oluyor bebeğim sizce öğrenebilir miyim? Bide ya gidersem de bebek göstermez diye korkuyorum Göstermesi için çikolata vs işe yararmı.
alyaninannesi2 ebrar6036 doktorun tecrübesine bağlı birde bebeğin pozisyonuna. Ben 14+3 te öğrenmiştim
ebrar6036 ebrar6036 yani çikolata yiyince çok hareketli oluyor ya doktor boy ölçümü yapamamıştı hareketli olduğu için yine hareketli olurda cinsiyetini göremezse?
ebrar6036 alyaninannesi2 güzel bir hastane ye gidicem herkes doktor çok iyi diyor İnşaAllah görebilir
alyaninannesi2 ebrar6036 çikolata yiyin ama bide tok gidin. Ben çikolata yemiştim gösterdi belki yediğim içindir 😬
hsqldnbebeqm ebrar6036 ultrason kalitesi artı doktorun tecrübesine bağlı net demez belki ama %90doğru tahmini eder.
ebrar6036 hsqldnbebeqm gittiğim yer güzel son model makinaları olan bir yer doktor hakkındada iyi yorumlar var bakalım
Dryadeniz ebrar6036 12 hftada kiz olduğu nu öğrendim pozisyonundan dolayi goremedi bende illa gorucm vajinal bakalim dedim o sekilde gordu kesin kiz dedi. 27 haftadayim hic aksini soylemediler
Deletedmom72727 ebrar6036 benim doktorum 12 haftada gördü emin olmak için 14 te söyledi bana. Normalde çikolata yediğinde bebek oynar derler ama bu birazda bebeğe bağlı. Benimki ne kadar tatlı yersem yiyeyim oynamıyor. İnşaAllah görürsünüz cinsiyetini
ebrar6036 Deletedmom72727 ben 11 haftalıkken hiç öyle bişey olucağını tahmin etmeden aç karınla sabah sadece çikolata yedim kontrolede 1 saat sonra gittim o kadar hareketliydiki doktor boy ölçümü yapamadı ☺️
Deletedmom72727 ebrar6036 ben yüzünü görmek için kaç defa yedim benim tospikte işlemiyor elleriyle kapatıyor suratını be asla dönmüyor😂