Tahire23 mühim olan açılmanın olması ve ilerlemesi. Benim doğum sancım çıktığı gün doğumum oldu ama benim 3 cm açılmam vardı sancım ilk göründüğünde bahçede yürüdüm ettim. 6 cm dediler doğumhaneye çıktım yatışım yapıldı. Açılmanız olursa ilerlemesine bakılır doktor ona göre bişey söyler canım. Sağlıcakla gelsin