Mom_0606 Kış bebeği olucak anneler uyku tulumu olarak ne aldınız yada almayı düşünüyorsunuz? Battaniye örtmek tehlikeli diyorlar o yuzden tulum ile yatirilmaliymis. Tog degeri olarak ve marka olarak neler seçtiniz?
Samyeli008 Mom_0606 Ben owli nin 0.5 tog olan uyku tulumunu aldım. Benim bebeğim de kışın doğacak. Yorumlara bakarak aldım herkes çok memnun kalmış ben de kullanmadım ama beğendim güzel görünüyor
elifkrs Mom_0606 1,5 tog aşşası önermiyorum kış bebeği ise :) ben 0,5 - 1 tog u yazın kullanıyorum. Tabi sizin bilceğinz bişey ama fikrimi söylemek istedim☺️
Mom_0606 @Samyeli008 0.5 yeterli oluyor muymuş kış için bende gördüm ama üşür mu acaba onunla 1 tog olsa daha mi iyi olur diye düşündüm karar veremedim 😊
Samyeli008 Mom_0606 0.5 tog 24-25 derece evler için idealmiş. Biz evi zaten 26 27 dereceden aşağıya düşürmeyiz diye 0.5 tog tercih ettim ben. Çok da sıcak olup terletmeyeyim dedim bebişi😃