emfa1803 Ankara GATA da doğum yapmış arkadaslarım varmı ? Varsa memnun kalan veya kalmayan tecrübelerinizden yararlanmak isterim.🌺
emfa1803 Isimsiz66 kontrollerime oraya gidiyorum şimdilik memnunum bende ☺️ Teşekkür ederim sizede ☺️
Tugbaysma Tek kişilik odada refakatçi ile kalıyorsun doğum anında cok iyiydi azarlama bastırma vs yoktu doktorları uzman zaten
mercimeginannesiiii Tugbaysma Ya bişey sorabilir miyim? Bende doğumu GATA’da düşünüyorum ama erkek doktor denk gelir diye de çekiniyorum. Acaba doğuma doktor giriyor mu yoksa ebeler mi yaptırıyor?
Tugbaysma mercimeginannesiiii valla yalan olmasın beni kadın dogurttu ama dikisimi baş doktor yaptı profesör genelde gatanin docentleri hep erkek yengem 2 doğumunda orda yaptı ikisinde erkek girdi ama emin ol erkek doktorlar daha anlayışlı oluuor
mercimeginannesiiii Tugbaysma cevap için çok teşekkür ederim. Eminim dediğiniz gibi anlayışlı oluyorlardır. Ama ben çok çekingenim. Olabilme ihtimali bile beni çok tedirgin ediyor.
Tugbaysma mercimeginannesiiii hiç tedirgin olma ben inan çok afedersin eşimden bile utanıyorum ama o masaya yatınca yapacak bisey olmuyor insallah bayan gelir şansına zaten bayan doktor ebeler oluyor bi aksi durum olunca docentler geliyor
Tugbaysma mercimeginannesiiii hem bidaha nerde göreceksiniz öyle düşün onlar günde kaç kadın görüyor korkma
mercimeginannesiiii Tugbaysma Doğru söylüyorsunuz. Umarım aşabilirim. Çok yardımcı oldunuz çok teşekkür ederim.
Tugbaysma Sedaaaa2 hep değişiyor ama ozcan ozkana almıştım her zaman doğumuna Seray hanım ve Mustafa bey girmişti