Ceysii01 Meryem2746 defne kısmı dışında diger isimler gerçekten söylenişi zorluyo bana pek hoş gelmedi 🙄
Tuliy5 Meryem2746 Hiçbiri. Defne ismini sevmiyorum. Yunan mitolojisinden gelen bir isim. Meva ve Yüsra isimleri güzel ama 🌸
muallimehanimmom5 Meryem2746 defne ismi tek basına daha güzel 🙈 çok tok bir isim ama tabiki iki isim istiyorsanız defne yüsra diğerlerine göre daha rahat okunuyor sanki 😎
MinErdinc Kesinlikle sadece Defne diğer isimlerin hepsi çocuğa eziyet gibi olur kimsede telefuz edemez zaten. Oldum olası 2 isim sevmem.
Meryem2746 Bende tek isim düşündüm ama bitane kurandan geçen isim olsun istiyoruz 2 isimle pek kime seslenmiyor zaten
BarSedSel Meryem2746 Sadece Defne tek başına çok güzel bence iki isim hem telafuzu hem kullanılması bence zor