Bebiscann HandeErylmaz 7 ekim spinal anestezi olcam hepimiz sağ salim kucağımıza alırız inşallah minikleri 🤲🤲🤲
Badosss Bende 37+2 deyim 11 ekimde spinal anestezi ile doğum yapacağım ilk gebeliğim çok korkuyorum :)
SgencDeniz Badosss Benim de ilk gebelik spinal anestezi ve 11 Ekim..düşünmemeye çalışıyorum ameliyatı falan
HandeErylmaz a_burcu_bur evet ilk gebelik doktorum önce hangi gün yapalım dedi bende bana kalsa hemen ama uyumaktan korktuğumu söyledim. 8 ekim dedi bende kabul ettim :)
a_burcu_bur HandeErylmaz genel anesteziyi de mi siz istediniz. Çok sordum ama benim de 37+2de muayenem var. Gün vericek 🙏🏻 Şu an 36+5im ve genel anestezi istiyorum ☺️ yani aramızda 2 gün var. Bana da 11 Ekim mi der acaba 🤷🏻♀️☺️
HandeErylmaz a_burcu_bur benim beynim de bir rahatsizlik var tedavisini oldum ama tam anlamiyla gecmedigi icin spinal i riskli buluyorlar zorunlu genel anestezi olucak o yuzden korkuyorum cunku kendimi hep uyumiycam diye hazirlamistim
HandeErylmaz Aliiikerem eğer zorunlu bir durumun söz konusu değilse 1 gün bile çok değerli bebek için olsun direnmeye çalış canım
Aliiikerem HandeErylmaz 2 sezeryan kesın ama gun verılmedı yoksa sıkıntım yok mulkatım var sadece o zmana hamılelıkten kurtulmam lazım