Ftm_75 Saat 6 dan beri aşırı idrar torbamda baskı var ve 1 saattir düzenli baskı oluyor sanki birsry gelecek gibi hissediyorum
N-h-e123 Ftm_75 büyük ihtimal bebeğiniz kanala indi ve mesanenizi sıkıştırıyor 😊güzel haberler alırsınız inşallah
tugcengizzz Ftm_75 nasil bir baski benimde öglen 12 den beri karnimin altina sanci giriyor ve simdi cok daha siddetli gelmeye basladi.
teletabi Ftm_75 istersen bi doktora git canım hem için rahat etsin. Bebek kanala inmiş gibi duruyor anlattığına göre. Bide sancı herkeste olmuyor yada su vs herkeste gelmiyor. Sadece baskı hissedip doğuran arkadaşım var 🤗sağlıcakla kavuşun inşallah 🤲🏻
Tugbaysma Bence gitme canim kasılmalar doğum açılma bunlar oluyor sabret evde cek hastanede tek odada nasılsın bağlı cok zorlanıyor insan
Defne0 Ftm_75 hiç gitme canım aynı şikayetten dolayı gittim ve yeni geldim eve suyun gelmeden kanaman olmadan çok şiddetli sancıların başlamadan gelme dedi doktorum
Ftm_75 Defne0 acaba nie böyle oluyormuş canım şuan inan bebek çok hareketli baya canım yanıyor sanki çıkacak gibi hissediyorum