Nette biraz araştırdığımda ilk gebeliklerde bi kaç hafta önce girer falan yazınca kafası karışıyor insanın. Pazartesi alttan muayene edicek doktorum duruma göre konuşucaz dedi. Normal doğsun istiyorum ama doktora da güvenmek zorundayım sanrm özel hastane olunca insanın aklının bi
köşesinde de şüphe oluyor.