Arkadaşlar daha önce burda bi postta seseryandan sonra kayısı hoşafının gaz çıkarmada çok faydasını olduğunu okumuştum. Ben de doğumda önce hazırlayıp yanımda götürecektim fakat dün bir yakınım bebeğe gaz yaptığını söyledi. Bu konu da ni bilgisi olan var mı aklım çok karıştı 🤔