Kizlsr merhaba 31 haftalık hamileyim. Karnım sürekli kaşınıyor. Kızartıyorum kasirken. Birde en büyük sıkıntım . (SAG GÖĞÜS ALT) GOBEGİMİN UST BOLGESİ YANİYO dayanılmaz bı acı var yirtiliyor gibi. Genelde yatarken sıkıntı yoktu ama bugün sağ tarafıma yatınca da yirtilir gibi acıdı. Nedeni nedir gerilme mi 😔🙏