Dilara0638 Guleer bizde 34+2 yiz maşallah çok hareketli doğuncada böyle mi olacak acaba ya 😄 özellikle geceleri
Aysemin54 Guleer bnde 39 haftayız hiç durmuyor asla doktorum cok iyi haraketi olması dedi salı sezeryanım var