Kasım da doğum olacak evim sobalı şimdi bir süre eşimle benim yanımda yatıcak bizim yanımızda üşümez ama ilk haftalar ben korkuyorm yanıma almıycam yanımda kendi beşiğinde yatıcak ama ben herşeyi tamamladım battaniye felan aldım da yorgan şimdi aklıma geldi alan nerden aldı bizim yorganlar ona ağır olmaz mı uyku tulumları var da yine de örtmek lazım sonuçta