Esra97
Merhaba kızlar 39+3 deym sancılarım var bugun muayene oldum ama acıklık yoktu nst te de pek sancı cıkmadı ama doktorum rahım agzı iyce yumusamıs demıstı şimdide şeffaf parça şeklinde sümük gibi bişey geldi nişan mı sizce bilenler yazabilir mi acıklık olunca mı gelıyor nişan