dilara_cinar99 Normal doğum yapan arkadaşlar epizyotomi oldunuz mu olduysanız tecrübeleriniz neler? yapılırken hissettiniz mi? Normal doğum istiyorum ancak bu kesi olayı beni biraz korkutuyor 🤷🏻♀️
Gonul_enes dilara_cinar99 benim 2 normal dogumumda da yapildi epizyo.. ben asiri korkuyodum ama hic anlamadim o sancidan vs.. sadece dikildigini birde cok kucuk minik bi igneyle uyusturdugubu hatirliorum doktorlarimin
Yavrukuslar dilara_cinar99 uyuşturmak için iğne vurmuştu ebe öyle hatırlıyorum iğne girdiğinde değilde ipi çekerken bir tuhaf oluyor insan 🥴
iremcannn1907 dilara_cinar99 beni de korkutuyor fazlasıyla. Sonrası bakımı falan 🙄 inşallah kesisiz dikişsiz normal doğumumuz olur sağlıkla 🙏
dilara_cinar99 Gonul_enes İnşallah bende kolay atlatirim ya normal doğum çok istiyorum ama bu korkutuyor işte içim rahatladı yorumları okuyunca😊