gunesveguney aynen bende o travmalari yasamamak icin planlı sezeryan istiyorum ama doktorum inat ediyor neredeyse 40. Haftanin icinde oluyoruz 😔
Gelisim geriligi olsa hadi neyse dicem ama bebekte onde gidiyor .
En buyuk korkum sancim gelirde apar topar doguma giderim dusuncesi 🤦🏼♀️
Siz soylediniz mi doktorunuza erken alin diye ? Kabul etmiyor mu?