Normal doğuma gideceksen eğer üstünde ne varsa onla gidersin bence 😂 ama sezeryan olacaksan eder elbise tavsiye ederim. Çünkü dikişlerden sonra hastaneden çıkarken yani kolay olur canını acıtmaz. Alt üst takımlar sezeyanda tam dikiş yerine geleceği için kanama yapabilir. Normal doğum olacaksanız eğer hiç farketmez