Bende ilk gün evdeydim hastaneye kendim gittim crp ve alt yüksek çıktı enfeksiyon tedavi için yatış verdiler vücudumda hiç ağrı yok öksürük var okadar ama hala değerler düşmedi covid ilacını da veriyorlar o ağır geldi mideme üçüncü günden sonra içmesem olurmu acaba diye merak ettim bu arada sizede çok geçmiş olsun acil şifalar versin