poyrazinannesi3547 Elifekrem25 Allah korusun ya hep korkuyorum doktora gidince kötü bir şey duymak istemiyorum Rabbim kaldıramıcagımız acılar vermesn sağlıkla kucağımıza alırız hepimizde inşallah🤲🏻
gldn065807 Elifekrem25 amin canım gittiğimde 10 haftaliktim 9 haftalık kalmıştı ayrıntıliya da girdim emin olmak için maleswf kalbi durmuştu kürtaj oldum
gldn065807 Elifekrem25 yoktu canım bitane oğlum var 10 yaşında oğlumdan sonra ki gebeliğimde oldu iki kaybım var bu arada şuanda da hamileyim buda riskli malesef
Elifekrem25 gldn065807 olsun üzülme inşaAllah olur canım benim Allahtan ümit kesilmez Alanda rabbim verende🤲🏼
gldn065807 papatyasever34 bütün belirtiler devamdi çünkü ne kadr bebeğin kalbi dursada hamilelik devam ediyormuş öyle demişti doktorum
gldn065807 Öyle kötü düşünmeyin bir riskiniz falan yoksa kötüyü çağırmayın derler bizde rabbim çok buyuk herseyi o bilir hiç isyan etmedim veren o alan o herseyin hayırlısını versin Evlatinda tabiki
gldn065807 Elifekrem25 kullanıyorum canım şuan riskim var malesef kalp durması içinde kan sulandırıcı iğne ve hapını kullanıyorum progestan ve iğnesini kullanıyorum
Elifekrem25 gldn065807 aynen bende öyle 2 düşüğüm olmuştu enox kullanıyorum bide progestan öok kötü yan etkisi var günde iki defa sarhoş gibi oluyorun
Elifekrem25 gldn065807 progestan hap ge iğnesini mi kullanıyorsun ayrıyeten o iğnede çok kötü yapıyormuş vücudu ama kan sulandırıcı iğneler o kadar öyle değil
gldn065807 Elifekrem25 hiç sorma şuan oturamıyorum iğnenin ağrısından o yan etkiler bende de var geçecek inşallah sağlıkla kavuşuruz kaç haftaliksin
gldn065807 Elifekrem25 ıgnede kullanıyorum hapını da haftada iki defa iğne günde iki defa progestan kullanıyorum çok agrıyo ya evet