Emosss35 Bugün dogum yaptim bebegimde solunum sıkıntısı oldugunu soylediler 9 eylül üni. Sevk ettiler bu durumu yasayaniniz varmi birde dua edin bol bol kavusayim biran evvel yavruma
Alone Emosss35 geçmiş olsun cnm. İnş bir an önce kavuşursunuz. Kaç haftalık doğum yaptın ? Benim kızımda da olmuştu ama bir gün kalmıştı sadece küvezde 36 haftalık doğmuştu
Zeyyyn Emosss35 benimki de doğumdan çıktı aldılar düzeldi geldi emzirdim ettim yarım saat 45 dakika sonra tekrar aldılar dünden beri kuvezde ben evdeyim çok zor Rabbim yardımcımız olsun kucağımza alıp eve gelmeyi nasip etsin üzüntüden sütüm gelmiyor elimde değil üzülyrm çok
Ipk_dygn Emosss35 geçmiş olsun öncelikle inşallah sağlığına kavuşur bebeğiniz🙏🏻 Neden olduğunu söyledilermi haftası flanda iyi gibi
kizceannesi Zeyyyn acaba solunum sıkıntısı neyden olmuş bilgi verdiler mi enfeksiyon felan mı vardı size
Zeyyyn kizceannesi herşey temiz çıktı kordon vardı boynunda zaten kalp atışınında sıkıntı vardı doktor bekletemem deyip doğum yaptım
Zeyyyn Emosss35 neler içtim neler yedim moralimi bozmak istemiyorum ama üzüldüm çok 3 saate bir deniyorum inşallah gelir sütümüz evladımıza şifa olur
Emosss35 Zeyyyn amin insallah herkes gibi bende yanibasimda olmasini hayal ettim simdi o bi hastanede ben bir yerde icim aciyo resmen
Zeyyyn Emosss35 aynen öyle uyu dıyorlar uyuyamym kuvozde bak dediler senden güç alır sen onu gör ağlayarak çıktım dokunmaya kıyamadım elleri hep delinmiş bizde herkes gibi Kucağımıza alıp evimize gdcz
Emosss35 Ipk_dygn kayinvalideme anlatmislar sezeryan kaynakli ve kilosundan dolayi demisler ama bilmiyorum tabi