Fatma34- yok hayır olmadı doktorumda gebelerin çoğunda var zaten merak etme sorun olma demişti. Cidden hiç sorun olmadı. Kabız olmadığım be acı yemediğim sürece hiç bişey olmuyo. Ne kanama ne ağrı vs hiç yaşamadım 1,5 senedir var. Doğumdan sonrada hiç şişmedi sönüktü taki bir gün dayanamayıp acı yiyene kadar🤦🏼♂️🤣