Gulsen1 ben memnun kaldim. Panik atak hastasi olmama ragmen korktugum kdar bisey olmadi. Ameliyathaneye girdigmde korkudn titriyodum acil sezeryana almislardi bide. Kanburun ckar gbi seni oturtp igneyi yapiyolar 5dkka icinde belden asagisini hic hssetmiyosun sicaklik geliyo bacaklarina sondami taktilar uyustgmda sonrasi cok hzli oluyo ztn doktor 10 dkkada bebegi hemen ckartti ztn ckarirlarken seninle basinda biri konusuyo daha sonra hemen sakinlestirici yapıyolar heyecan yapmaman icin. Benim ağrılarım eve geldigmde 5gun surdu suan 7 gunluguz hcbiseym kalmadi her isimi yapiyorm ama ben cok yurudum hareket ettm kendmi de zorladım mutlaka direnin ozman cabuk ayaklaniyosunuz