Rukenkumsal hiç korkmayın derim. Normal doğurmak için 24 saat sancı cektim,aç!susuz!uykusuz! bebeğim kanala sokmadı kafasını ... bitap düştüm ve sonunda sezeryan istedim (şimdi diyorum keşke kendimi o kadar hırpalamasaydımda en başında sezeryanmı yaptırsaydım)... spinal sezeryan yaptırdım,hiç sıkıntım olmadı... sabahına uyuşukluğumun çoktan geçmişti ve ayaklanmıştım.