Merhaba ben bir soru soracaktım. Benim iki ay önce bebeğimin kalbinin durduğunu öğrendim kürtaj oldum bu ay tekrar gebelik düşünüyoruz adetim biteli iki gün oldu ama ilk bugün ilişkiye girdik adetim bitti düşüncesiyle. İlişkiden sonra lavaboya girdiğimde yine adetmisim gibi kan geldi sizce bir sıkıntı olur mu ya da yine de gebelik ihtimali olur mu. İki gündür birşey yoktu