Her gittiğim de doktorum önemsemezdi bende sinir olup eve gelince ağlardım sadece su iç derdi bazen de ilaç veriedi geçmezdi. Eltim ise psikolojimi bozmuştu erken doğurcan diye. Sonuç tam 40 haftamdayım şuan doğsun diye ağlıyorum😂 yani her şey allahın elinde rabbime bırak geleceği varsa ne de aypsan gelcek🤲🏻 Doktorum idrardaki enfeksiyondan hiçbir şey olmaz kan önemli derdi