Kızlar bişe Şorcam şimdi ben şuan 25 haftalık gebeyim bu ikinci gebeliğim ilk gebeliğim 21+3 iken erken doğumla kayıp oldu ve erkekti şuan Allah nasip ederse kızım olacak elim hep bebek kiyaflerine gidiyor bakıyorum ama asla almıyorum ne zaman alınmalı korkuyorum yani ilk bebekten aldklarim var bikac bişe ama erkek olunca bazı şeyleri kıravatlo oldu valizle öyle duruyor bana fikir verir misiniz ben ilerde nasıl cesaret edeceğim alacagim bilmyrm korkuyorum ne zaman başlanmali?